Kontact - jak pidiaturizovat tlačítka vlevo?

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Sobota Červenec 30 02:55:00 CEST 2005

On Sat, 30 Jul 2005, Jaroslav Lukesh wrote:

> začal jsem objevovat výhody kontactu a už nespouštím pouhý kmail, ale vadí mi
> ty obludné tlačítka vlevo (Souhrn, Pošta,...) - prostě zabírají moc místa a
> ze zprávy mám nudli. Netušíta někdo, jak je zmenšit, nebo dostat na horní
> lištu?

1. Prave tlacitko mysi nad panelem s tlacitky a vybrat velikost.
2. Aktivovat nastrojovou listu Navigator (Nastaveni/Nastrojove listy) a
dostat z dohledu panel pretazenim oddelovace panelu a hlavni plochy na
levy okraj okna.

S pozdravem,

Stepan Roh