Metody šifrování v TV

Sobota Červenec 30 18:20:01 CEST 2005

Kdyz uz se to tady furt diskutuje:

Manik s Linuxem tam fakt je a predvadi program outguess (kdyz se zeptate
pana Googla, tak vam ho urcite najde).

Jeho username je "quinot", ma triko s nejakou zpravu zasifrovanou pomoci
PGP (a pres to cosi pripominajici dopravni znacku "zakaz dolaru", takze to
bude asi nejaky politicky protest) a ve vedlejsim terminalu rozpracovany
nejaky program jmenem "droopi". To abyste vedeli, ze si mate davat
bacha, kdyz budete se svym pocitacem vystupovat v televizi. :)

Vlastni obsah poradu je ponekud zmateny, pricemz k tomu zmatku jeste
prispiva obcasny zmateny preklad. Zakladni kostra vykladu silne pripomina
Singhovu knihu kodu a sifer, kterou velmi doporucuji. Naopak tento porad
spis nedoporucuji, pokud se chcete na zaklade jeho obsahu nejak vzdelavat.
Mozna to muze byt zajimave, pokud chcete videt pohyblive obrazky Diffieho,
Zimmermana apod.

Dost zvlastni byl zaver, kde to bez navaznosti na predchozi obsah najednou
preslo k jakemusi chvalozpevu na digitalni podpisy a bylo to doprovazeno
obrazky z nejakeho starodavneho teleshoppingu. Uprimne se priznavam, ze
jsem ho moc nepochopil, pripadal mi spis jako nejaka dadaisticka hricka.