debian reinstall all

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Neděle Červenec 31 22:13:06 CEST 2005

On Sun, Jul 31, 2005 at 09:44:31PM +0200, Adam Pribyl wrote:

> Povedla se mi takova nepekna vec. Pouzival jsem testing ale ted kdyz vysel
> stable, tak jsem si rekl ze vlastne stable je puvodni testing a kdyz to
> "upgrade"nu na stable tak by to melo byt bez problemu. Tak jsem i ucinil,
> lec od te doby mi v systemu strasi. Zkousel jsem dist-upgrade na testing
> soucasny, lec zlepseni se nedostavilo. Jedine reseni me napada
> resintalovat vsechny baliky. Moc me nenapada jak to ale inteligentne
> udelat...

Předpokládám, že se bavíte o Debianu. Nevím, jestli ta reinstalace všech
balíků, je přesně to, co potřebujete, ale pokud si myslíte, že ano, tak to
můžete provést asi takto:

# apt-get --reinstall install `COLUMNS=160 dpkg -l | grep ^.i | cut -d " " -f 3`

> Adam Pribyl

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"/bin/bash: /home/xznamen/bin/sigrotate: No such file or directory"
       -- Tomáš Znamenáček