Rychlost spamassassinu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Červen 1 11:47:18 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> bouncovat. Pokud to někdo přesto dokáže, tak je třeba mu jako odpověď
> poslat nukleární hlavici.

	Kde mohu nakoupit do skladu?

BTW Trochu nesouvisející, ale občas mne to samotného zarazí a nejsem schopen
poznat, jak to, že mi mail došel, z hlavičky (envelope) vůbec ne a z LOGu
moudrej taky nejsem. Jde o to, že řekněme na stroji A, B, C jsem správce.
Stroj A je primary MX, B je záložní MX, C je nějaký stroj zákazníka, který
servisujeme. Všude běží MTA sendmail, žádné speciality, všude minimálně
verze 8.11.+ Nějakým nedopatřením se stroj C ocitne na "blacklistu" - asi
způsobem že v /etc/mail/access je IP_C ERROR:"550 Trhni si...". Zcela
identický access.db je na stroji A i B, přesto, byť s několikadenním
zpožděním je mail, který vznikl a byl doručen prostřednictvím stroje C (díky
pravidlu v ~/home/.forward nebo /etc/aliases) v mé schránce a je jedno,
zda-li proplul C->B->A->mbox nebo C->A->mbox. Jak říkám, hlavička ani LOG
nic zajímavého neobsahují, kromě toho, že v LOGu je mimo tohoto mailu i
spousta rejectů... - je skutečně možné, že při heavy zátěži sendmail tak
říkajíc kašle na access.db nebo je to mystérium? Na podobný mail narazím asi
tak 5x do roka (pouze), při ručním pokusu o to samé je vše OK, konfigurace
statická a nemění se...