SPAM

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Červen 1 12:37:31 CEST 2005

No, kedze vyse 50% mejlov je uz aj tak SPAM, tak celkovy efekt by mal byt
pozitivny ;-)

Je diskutabilne, ci to, co je dobre pre SMTP, je dobre aj pre ludi, ktori chcu
pouzivat email.

On Wed, 01 Jun 2005 12:01:51 +0200 Jan Houstek <Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:

>Není tajemstvím, že přenosy multimédií tvoří více než 90% objemu dat
>přenášených po internetu,
Bude to tak, robil som na jednom internate test a tiez mi ukazovalo >90% P2P,
obcas aj 98%, a to este urcite nechytilo vsetko :-).

>-- Honza Houštěk
S pozdravom,
Peter