xg-901 a nenahraty firmware isl3890

robimcomozem konfera.dis na azet.sk
Středa Červen 1 12:52:11 CEST 2005

Jiri Slaby wrote --- napísal::

> a nezapomente se mrknout do /etc/hotplug/firmware.agent (nebo neco
> podobneho), kde mate mit firmware, ja to treba mam v /lib/firmware

pozrel som firmware.agent, bola tam uvedena cesta k nacitaniu firmware
/lib/firmware tak som vytvoril tento adresar a rucne tam nakopiroval isl3890
po zadani ifconfig eth1 up , vypise: SIOCSIFFLAGS: Timer expired

 a syslog:

eth1: no 'reset complete' IRQ seen - retrying
eth1: interface reset failure

som tu kartu skusil aj v inom systeme tam bezi a IRQ by malo byt tiez v
poriadku som ho aj rucne nastavoval a stale to iste.
Nemam ani potuchy v com by mohla byt chyba.