Přeposílání pošty s ořízlou diakritikou

Tomáš Vognar (zavinac) vognar na esys.cz
Středa Červen 1 14:30:11 CEST 2005

Minule mi tu Fantomas dobře poradil s konfigurací souboru .procmailrc, tak
si dovolím složitější dotaz. Připomínám, že v Linuxu jinak nedělám.

Jsem v konferenci většího množství lidí, ze kterých jeden je v zahraničí a
na PC nepřečte e-mail s českou diakritikou. Nic s tím neudělá, nemá práva.
Tak mne napadlo na firemním poštovním serveru sprovoznit skript, který by
každý e-mail, který přišel do me na schranky.cz z oné konference, přeposlal
kolegovi na v.zahranici ale BEZ DIAKRITIKY.

Asi použít cz2cz, ale jsou různá kódování. Máte někdo chviličku na radu, jak
to dát dohromady?

--
                             Tomáš VOGNAR