konverze DB3 -> DB4 , aneb jak upgradovat Cyrus-impad

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Středa Červen 1 20:16:07 CEST 2005

vidite, zrovna se pripravuju na predelavani par starych serveru. dneska jsem
na ten upgrade cyrusu koukal a nejak se mi do toho nechce. upgrade z 2.0.16 na
2.2.12 je podle navodu az moc kroku na to, aby to fungovalo:(
skoro mam az chut nejak z cyrusu vydigovat schranky a udelat je rucne v novem
a pak fetchmailem pretahat zbytek posty, cert vem flagy. stejne na to vsichni
lezou popem.
mk