Potize s mysi na TX98 3D

lyon linux667 na centrum.cz
Středa Červen 1 22:48:22 CEST 2005

Zdravim,

nepouzivate nahodou Mandrivu? Vcera jsem ji nahodou zkusebne instaloval
na prebytecny pocitac a delalo to uplne to same. Vyresil jsem to tim, ze
jsem do xorg.conf do polozky Driver v sekci konfigurace mysi uvedl
"mouse". Vypada to na problem Draku, ovsem Mandriva ma takovychto chybek
mnohem vic...

Radek