bind9, cachuje?

admin na pcsvet.net admin na pcsvet.net
Čtvrtek Červen 2 09:04:09 CEST 2005

Nainstaloval jsem binda9 a jeho ucel ma byt prozatim jen cachovani ..
Potom ho chci mit jako slave server ke svym domenam. Mam vsak problem :
DNS cachuje, ale pri restartu mi pise toto:

/etc/init.d/bind9 restart
Stopping domain name service: namedrndc: connect failed: connection refused
.
Starting domain name service: named.

A bohuzel je stejna chyba i kdyz se chci podivat zda opravdu cachuje:
kloboucnicka:/var/log# rndc -k /etc/bind/rndc.key dumpdb
rndc: connect failed: connection refused

Cely jsem to nastavoval podle:
http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/86044

Nastaveni rndc.conf  mam nasledujici.. Jelikoz mam binda9 z debianiho
baliku, tak tam ten config nebyl.. Tak sem ho vytvoril, doufam, ze tam
jeste neco nechybi :-)

server localhost {
key "rndc.key";
};

key "rndc.key" {
algorithm hmac-md5;
secret "kp8qMUmDtLpTaojpCx8PMA==";
};

options {
default-key "rndc.key";
default-server 127.0.0.1;
default-port 953;
};

DO syslogu to zadny chyby uz nepise.. Zapnul jsem to tedy s logovanim v
debugovacim rezimu .. Je to hodne upovidany, ale zadny chyby sem si tam
taky nevsim..Jeste sem zkusil vypnout firewall a to jaksi taky nepomohlo
:(
Mate nekdo tuseni co s tim ? :( (nerad bych dostaval odpovedi typu : bind9
 chachuje i pri defaultnim nastaveni :-D :-) ) Diky moc..
DS