Re: Přeposílání pošty s ořízlou diakritikou

Tomáš Vognar (zavinac) vognar na esys.cz
Čtvrtek Červen 2 11:25:40 CEST 2005

Děkuji za odpovědi. Pokud by mi ten skript na rozparsovani někdo napsal, byl
bych opravdu rád. Nicméně - možná to bude stačit. Druhou možností by bylo,
kdyby všechny e-maily s přílohou byly forwardovány bez zásahu cz2cz.
Poradíte?

Cz2cz si kódování e-mailu zjistí sám?

> Vypada to sice dobre, ma to nekolik ale:
> 1) znici to dig. podpisy (to by z konference nemelo vadit),
Digitální podpisy v konfeře skutečně nechodí.

> 2) znici to vsechny netextove prilohy kodovane v 8bit
> 3) pokud bude telo/priloha v quoted printable nebo base64, nic to
>   nezmeni
Co jsem se díval, tak všechny přílohy e-mailů, co jsem kdy dostal (namátkou
i mimo konferenci) mám kodovane v base64. Mám tomu rozumět tak, že text
e-mailu nebude konvertován, nebo že příloha bude zachována?