Ovladani spotrebicu z Linuxu?

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 13:07:38 CEST 2005

Jan Kasprzak wrote:
> Tosuja wrote:
> : Dobry den.
> :
> : Jan Kasprzak wrote:
> : >	Jaky HW tohoto typu se dnes pouziva?
> :
> : Netusim, ale nejjednodussi bude zrejme neco na seriovy/paralelni port.
> : Vzpomel jsem si na http://tldp.org/HOWTO/Coffee.html, kde ale neni
> : implementovano cteni stavu. Mozna by to slo pouzit jako vychozi bod.
>
> 	Kdyz ja jsem jednak chtel neco hotoveho, co se nemusi prilis
> pajet :-), a jednak seriovy port neni ono - mam jich v pocitaci malo.
> [...]
myslim ze na zaklade tohoto by slo neco i vyvinout... zahlidnul jsem v
GME nejaky cipy co umeji USB z jedne strany, z druhe maji dvoupinovy
seriovy vystup k mikroprocesoru...
Jen na to mit cas... ze? ;o)

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539