bash: for na radkem s mezerami -- SOLVED

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 2 14:10:48 CEST 2005

Jaroslav Prodelal wrote:
: > A cenu za zbytecne pouziti programu cat(1) pro tento tyden ziskava ...
: > :-)
:
: Souhlasim, tento zlozvyk se se mnou tahne jiz drahnou dobu.
:
: > 	Hope this helps,
:
: Diky, pomohlo to! (A me by to s IFS vubec nenapadlo :-(
:
	Ja casteji pouzivam to "prikaz | while read line; do neco; done"
- prijde mi to citelnejsi nez si hrat s IFS. Takhle navic kdyz
misto "read line" napisu "read a b c", tak muzu cist jednotlive
polozky. Nebo "while IFS=: read a b c ; do ..." muze cist i jednotlive
polzky, jsou-li oddelene dvojteckou.

	A taky (na rozdil od for-cyklu) while bezi skutecne paralelne
a muze to zpracovavat i extremne velke pocty radku. U for-cyklu
asi narazite na limit poctu argumentu na prikazove radce - nejdriv
se naraz vygeneruje seznam pro for-cyklus a pak se zpracovava.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --