Instalace FC3 s koexistencí WinXP

Vaclav Stepan w na zona64.cz
Čtvrtek Červen 2 15:39:05 CEST 2005

Dobre odpoledne,

myslite to tak, ze byste ten druhy disk nechal naformatovany pod NTFS
a nainstaloval na nej Fedoru? Nebo ze byste cast toho disku nechal
na NTFS a cast prevedl na jiny FS a na nej nainstaloval system?

Muzete pres neco jako Partition Magic (pokud uz GNU/parted neumi
NTFS) zmensit tu partition, pak spustit instalaci FedoraCore a ve
vzniklem volnem prostoru vytvorit novou partition a nainstalovat tam
system. Budete muset resit dual-boot, je prima si to nejdriv promyslet
a pak realizovat, zkuste google a dual boot linux xp howto jako klicova
slova..

Instalovat system na NTFS pokud vim nijak rozumne nejde - muzete z ni
cist a zrejme i na nej zapisovat
(http://www.jankratochvil.net/project/captive/).

Vaclav Stepan

--