Ovladani spotrebicu z Linuxu?

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 15:51:19 CEST 2005

Miloslav Synek wrote:
> dobry den,
>
> me se pro tyhhlety legracky docela zalibily obvody fy. FTDI, ktera
> ma dost velkou family brouku pro USB, komunikace s nimi je pomerne
> jednoducha, existuji k tomu i ruzne stavebnice, how-to, docela dost
> aplikaci jiz hotovych. Mimo to, ASIX prodava hotove docela sikovne
> moduly (pro ty co se jim nechce pajet smd). A takovy FT232BM
> (ten patri k tem nejlacinejsim), je sice prevodnik USB-UART, ale  da
> se prepnout do tzv. "bit bang" rezimu, a pouzivat 4 bity jako vystupy
> a 4 jako vstupy.
> [...]

aaano.... dneska jsem to tu uz dvakrat zmonoval ... co jsem koukal, tak
urcite tyhle svaby maji v GMElectronic... Shodou okolnosti tam maji i tu
knizku.... takze.. bastliri do boje!

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539