autorun CD

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 2 21:23:23 CEST 2005

Petr Vileta wrote:
> Budu vytvaret nejake CD obsahujici dokumenty v HTML nebo PDF. Vetsinou to
> budou pouzivat uzivatele Windows a proto to CD se bude spoustet po vlozeni
> do mechaniky automaticky. Pro widle to umim, ale chtel bych to udelat tak,
> aby se to samo spustilo i uzivatelum Linuxu. Jednou jsem to zahledl na
> jednom linuxovem desktopu, takze to asi jde ;-) jen nevim jak a bohuzel PC s
> desktop (grafickym) linuxem nemam k dispozici a ani nevim jak se zeptat
> strycka Googla.

Zeptala jsem se strýčka Googla za vás a on mě odkázal na sourceforge -
hledejte autorun. Má to tu vadu, že na příslušném stroji musí být ten
autorun nainstalován a ještě se musí upravit fstab, takže to bude
fungovat jen těm lidem, jejichž stroje předtím náležitě upravíte.

Hanka Skoumalová