ldap dotaz

Pátek Červen 3 02:14:28 CEST 2005

 1. júna 2005 o 16:48, Vladimir Naprstek píše:

> potrebuji v ldap (openldap) najit nadrizeny objekt k tomu, ktery mam
> (tj. napriklad najit OU pro znameho zamestnance). Ale podminkou je, ze
> se to musi udelat dotazem (nebo nekolika dotazy), nesmi to byt
> manipulaci s retezcem.
>
> Je takoveto hledani mozne? zatim, co jsem nasel, vse hledalo v dane
> urovni nebo podstromu...

nie som o tom celkom presvečený, ale imho nie je prehľadávanie na
atribúty (rdn) v dn možné.

vymenovaním časti dn je možné špecifikovať začiatok prehľadávania,
prípade dať otázku na celé dn ako také, ale zistiť ldap dotazom,
napríklad ou z dn, zrejme možné nebude bez ďalšieho spracovania.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal blog                           -> http://blog.phuture.sk