CAD software?

Michal Hucik hucik na inext.cz
Pátek Červen 3 08:43:52 CEST 2005

Dobry den,

  chtel bych se zeptat zda-li nemate nekdo zkusenosti s CAD programy,
ktere jsou k dispozici pro Linux.

  Potrebuji nakreslit projekt - kuchynskou linku :) , ktery pak v
tistene podobe predam stolari a vzhledem k tomu, ze se navrh i rozmery
neustale meni, tak se mi to nechce navrhovat na papire a uz vubec ne v
nejakem komercnim softu pro win :)

  Hledam tedy zrejme nejaky 3D CAD ve kterem je mozne vytvorit a
vytisknout kotovanou projektovou dokumentaci a jehoz ovladani bude max.
stredne narocne :)

Pokud mate zkusenost s nejakymy  CADy, ktere jsou k dispozici a vyhovuji
vyse uvedenemu ukolu, tak mi prosim poslete nejake info - prolezal jsem
uz freshmeat, ale je tam toho prece jen hodne a z tech obecnych popisu
se moc poznat neda...

Predem dekuji.

S pozdravem -
    Michal Hucik