problem se zabbix

lkv linuxlkv na seznam.cz
Pátek Červen 3 14:25:47 CEST 2005

Zdravim,
snazim se rozjet monitorovani svoji site. Mate nekdo zkusenosti se zabixem ?
Mam nasledujici problem.
 Server mi funguje spravne. Problem je v zabbix_agentd ktery se spusti a
okamzite spadne vytvori soubor pid a soubor log a tim je konec. V logu je
pouze ze nemuze poslouchat na portu 10050
ps aux zabbix_agentd nezobrazi -> nejede
potom je zde jeste soubor zabbix_agent ktery se spousit z inetd a ten asi
funguje, protoze se mi na serveru kresli grafy s obsazenim pameti, ktere
jsem si tam nastavil.
 Problem je ze mi nechce zabbix vykreslovat vytizeni linky a porad hlasi ze
parametr netloadout[eth0] vraci prazdny retezec.  Takze nevim jestli to nema
souvislost t tim demonem zabbix_agentd . Nektere  items proste funguji a
nektere ne.

Muzete mi nekdo poradit alespon kde hledat chybu ?

 dekuji lkv