Verejne adresy za privatni podsiti

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Pátek Červen 3 16:08:10 CEST 2005

Petr Lascak napsal(a):
>   Muzes treba takhle
>   ip route add IP/32 via neverjnaIP, musis ale mit na poslednim
>   pocitaci i neverejnou IP. Navic jsem nerozchodil tohle na M$
>   kompech nejak rozumne. Na unix-like systemech si pak muzes nastavit
>   default GW libovolne (relativne)

Tohle si umim predstavit. Vysilane pakety ze stanice smerem ven budou
pak mit vzhledem k okolnostem zdrojovou adresu asi tu neverejnou.

Stav 1: Budu vysilat pakety s verejnou zdrojovou adresou. Ty pujdou na
neverejnou adresu routeru ktery se je patrne pokusi zahodit.

Stav2: Budu vysilat pakety s neverejnou adresou. Router udela SNAT na
verejnou (kterou ta snanice stejne ma) a pri trose stesti se to venku
nepozna.

Ani jednim si nejsem jisty na windows jak to udelat.