Verejne adresy za privatni podsiti

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Červen 3 23:00:37 CEST 2005

Zdravim!

> V podstate souhlasim. Hacek je v tom, ze nektere programy (zejmena na
> windows) si explicitne preji mit na lokalnim rozhrani verejnou adresu,
> resp. hodnotu lokani adresy propaguji vuci serveru ktery pak pokud je to
> neverejna adresa nedokaze navazat zpatecni spojeni.

Jako sekundarni adresa tam klidne muze byt, pokud tedy ony windowsy
neco takoveho uznavaji.

Dalsi moznost (ale tu take sotva windowsy dovedou) by byla packety proste skrz
privatni sit protunelovat.

Tak tak.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Black holes are where God divided by zero.