Verejne adresy za privatni podsiti

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Červen 3 23:02:09 CEST 2005

On Friday 03 of June 2005 15:22, Martin Calko wrote:
> Predem: Podobna problematika uz se tu diskutovala. Pokaldam dotaz znovu
> a snad vhodneji proto, ze z predchozich debat jsem vysledku prilis jasne
> neporozumel.
> Dovolil bych si poprosit aby z navrhu reseni bylo predem vylouceno
> cokoli zalozene na nat-u jakehokoli druhu.
>
> Mam nekolik verejnych adres ktere jsou na segmentu, ktery od dalsiho
> spojiteho prostoru s verejnymi adresami deli nekolik mezilehlych podsiti
> s neverejnymi adresami. Co potrebuju udelat je postavit routovani tak
> abych jich mohl vyuzit co nejvic. Obecne pokud na vnitrnim rozhrani
> [...]

Jen takova idea (nemam odzkouseno):
Coz to resit pres VPN (OpenVPN) v bridge modu? Asi by to slo, jen by se muselo
dost opatrne zasachovat s routovaci tabulkou na koncove stanici ...
A samozrejme mit pristup k poslednimu routeru na ceste do internetu.

Karel