CUPS a tisk vice stran na 1 v openoffice (a jinde)

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Neděle Červen 5 18:03:10 CEST 2005

Zdravim,
potrebuju zprovoznit tisk vice stran na jednu z ne-KDE aplikaci (konkretne
ooo) na CUPS. Vygooglit se mi podarilo jenom to, ze to cups zrejme umi (podle
popisu printing queue), ale nepodarilo se mi zjistit jak. V nastaveni
tiskarny v ooo zadna takova volba neni (zavisle na ovladaci?).

Pak me napadlo zkusit vytvorit "pseudotiskarnu", ktera by to pred tiskem
prohnala nejakym pstops filtrem ktery by nacpal napr. 4 strany na 1, ale opet
se mi nepodarilo zjistit jak na to.

Muzete me nekdo nasmerovat spravnym smerem?

Mixi