Instalace nove tiskarny do OOo [was: Re: CUPS a tisk vice stran na 1 v openoffice (a jinde)]

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Neděle Červen 5 22:34:34 CEST 2005

Dne ne 5. června 2005 18:10 Zdenek Pizl napsal(a):

> zkuste pouzit jako "printer command" kprinter, pouzivam to s uspechem z
> mozilly/firefoxu.

To je v celku dobry napad, ale narazil jsem na zadrhel s OOo.

Spustim administraci tiskaren OOo (`oopadmin`), necham pridat novou tiskarnu.
Vse vypada v poradku, tisk testovaci stranky vyvola tiskovy dialog KDE.
Ukoncim oopadmin, spustim OOo a pridana tiskarna tam neni. Spustim oopadmin,
znovu pridam tiskarnu, ukoncim, znovu spustim oopadmin a tiskarna opet nikde.
Jeste jednou pro jistotu to same pod rootem a opet stejny vysledek.

Proto se ptam: jak pridat do OOo tiskarnu?

OOo je verze 1.1.3 z Debian Sarge i386.

Dik za tipy.

Mixi