embedded hw

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Červen 6 00:14:41 CEST 2005

Dne neděle 05 června 2005 18:52 Vaclav Stepan napsal(a):
> Ten ASUS je docela prima, v podstate se k tomu budete muset naucit
> cross-compiling a tak.

Ostatně jako v případě jakéhokoliv embedded systému. I když kdyby se připojil
USB disk, tak by se dalo kompilovat i přímo na něm. Před časem jsem si takhle
překládal věci pro iPAQa přímo na iPAQu a jelo to v pohodě.

> Stejne muzete pouzit treba Ovislink 1120.

S tím si ale moc švandy neužije. Kromě ethernetu, wifi a poněkuď zakukleného
sériáku tam není nic, kam by se dalo něco připojit. Navíc flash i RAM je dost
malá a není ani žádné distro na kterém by se dalo stavět, jak v případě
OpenWRT u Asuse.

> pak mi unika, proc si nehrat s velkym PC

 Jo, to mě přesně taky napadlo. Pokud výsledek nemá být něco miniaturního
a/nebo s malou spotřebou, je už jedno, jestli si hraju s linuxem na x86 PC
nebo nějakém MIPSu či ARMu.

Ctirad