testovací stránka cups OK, ale přesto se nedá tisknout

Administrator EM fibi na elektromosev.cz
Pondělí Červen 6 11:33:36 CEST 2005

Zdravím všechny

Mám tady problém s tiskem v zásadě viz. nadpis. Tiskárna Xerox Phaser
6100 (nebo Samsung CLP-500 stejný výrobek jen jiné názvy) , připojená
přímo do sítě. Ze SuSe 9.1 bez potíží tiskne z Fedora Core 3 jen
testovací stránka Cups a jen když ji zadám z localhost:631 z ovládacího
centra KDE taky nic (tedy prázdná stránka) .
Detaily už jsem psal n diskuti na abclinuxu.cz kde zatím nikdo neporadil.
http://www.abclinuxu.cz/forum/show/88970#13
Proto prosím o pomoc i tady.
A otázka jakým způsobem je tištěna testovací stránka ? žil jsem v
přesvědčení že je to stejně jako třeba lp tiskárna soubor .
Teď jsem zkoušel chytat tiskové úlohy ve /var/spool/cups , vidím že je
rozdíl mezi tím co posílá localhost:631 a co posílá KDE, ale nevím jak
co a kde nastavit :-( . Zmněna je v charsetu, natural-language ale
hlavně v souboru který jde z localhost:631 je tiskárna
ipp://localhost/printers/samsungB , ale v souboru z KDE je to :
$ipp://localhost:631/printers/samsungB nemůže to bých chyba ?

Díky za každé nakopnutí správným směrem , nebo aspoň odkaz na to jak
přesně funguje cups česky :-(   (já vím mám se naučit anglicky, snažím
se, ale chvilku to asi bude trvat :-))

Zatím

Fibi