embedded hw

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Červen 6 13:53:47 CEST 2005

Dne pondělí 06 června 2005 7:34 Martin Calko napsal(a):
> Zaujala mne ta zminka o redukci mini-pci->pci (v uvedenem smeru). Mate
> nejaky padny duvod myslet si, ze to existuje?

Dobrá otázka. Asi 14 dní zpátky jsem o tom někde četl v souvislosti s Wrapem a
mluvili o tom jako o hotové věci, takže jsem ani nepátral po tom, jestli to
skutečně existuje. A nevidím důvod, proč by nemělo.

> Nikdy jsem nic takoveho nevidel a ponekud pochybuju, ze by mini-pci slot
> utahnul napajeni vetsiny pci karet

A proč ne ? Ty miniPCI karty jsou stejně po obvodové stránce vesměs úplně
identické s normálními PCI. Problém by mohl nastat se staršími 5V PCI kartami
i když pokud ta redukce má externí napájení, tak nevidím problém ani tady.

Ctirad