optimalni rozdeleni 40 GB disku pro desktop

Miroslav Jarosik miroslav.jarosik na gmail.com
Pondělí Červen 6 13:34:30 CEST 2005

Dobry den,
chystam se prejit na linux a nejsem si jisty, jak idealne rozdelit
disk na oddily. Bude to desktop v domacnosti (tj. kancelarske
aplikace, internet, multimedia). Pro system mam urceny 40 GB disk
(dalsi disky budou pouze na spolecna data popr. zalohovani), pameti je
512 MB, distribuce FC3.
Zkousel jsem najit nejake rady na internetu, ale byly vetsinou obecne.
Nemam zadne prakticke zkusenosti s velikosti logu, instalaci novych
verzi distribuce atd. Zatim jsem se dostal k nasledujicimu rozdeleni:

64 MB boot
1024 MB swap
1024 MB /var
1024 MB /tmp