embedded hw

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Červen 6 14:33:12 CEST 2005

On Sat, 4 Jun 2005 22:17:06 GMT, Petr Lascak <hwsoft na email.cz> wrote:

>       Zkus pcengines.ch, mas tam odkaz na tri distributory v CR.

	Kdyz uz je tady ten thread, tak se taky pridam. :)

	WRAP je super a moc se mi libi, uz jsem ho nasel driv, ale jeste jsem
se definitivne nerozhodnul, protoze budu mit jeste kousek specifictejsi
pozadavky:

- USB porty, nejlepe aspon dva. WRAP ma jakousi redukci, ale nepreju si
zjistovat dostupnost
- Rychlejsi CPU, nejlepe nekde mezi 400 - 600 MHz
- Embedded grafika s 2D akceleraci
- Zvuk, ale i bez nej bych to nejak usmudlal :)

	Chtel bych totiz o kousek vic nez router, chtel bych, aby to delalo:

- Samozrejme router (+ firewall, web server, ssh server, etc.)
- Terminalovy klient (X/VNC)
- Video "klient" - lezel by nekde pobliz projektoru, po siti by tahal
nejake to .avi, dekomprimoval by ho a promital by to pres VGA a projektor
- mohl by v budoucnu zvladat i DVB-T -> projektor
- mohl by mit WiFi

	...samozrejme vsechno bez aktivniho chlazeni a vseho ostatniho
toceni a jineho rusiveho pohybovani pro neustaly 24h provoz.

	Ale to si budu asi muset bud poskladat z nejakych nano-ATX (drahe jak
pes) nebo pockat na novy WRAP.

	BTW: Nasel jsem i grafiky do micro-PCI, ale tipnul bych, ze budou
docela drahe a zejmena se neadji koupit v CR.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860