cim vyrendrovat html stranku do obrazku

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Červen 6 15:16:01 CEST 2005

On Mon, 6 Jun 2005 10:28:51 GMT, iko <iko na kamarad.cz> wrote:

>  zdravim,
>
>  nepoznate nejaky softik na vyrendrovanie danej stranky (len text,
>  tabulky, bez obrazkov) do obrazku?

	No, ja vim, ze to umi khtml2png, ktere jsem parkrat experimentalne
(jenom tak ze srandy) vyzkousel a fungovalo to, je to i s obrazkama. Pak je
jeste html2jpg, ktere by melo vyuzivat Perl a Mozillu, ale s tim uz zadne
zkusenosti nemam...

>  nasiel som len program kwebdesktop v kde, ale ked ten pustim na
>  jednoduchu stranku, tak mi zozere na par sekund procesor na 100%, co je
>  podla mna dost brutal (nepouzivam KDE, mam fluxbox). predpokladam, ze on
>  natahuje cele KDEcka do pameti, preto je taky narocny. potreboval by som
>  nieco jednoduche.

	Tady to bude asi podobne slozite, ale nevim, jestli existuje i neco
jednodussiho. Pokud se to ma udelat poradne, je potreba natahnout jadro
prohlizece do pameti a to si vzdycky neco vezme...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860