embedded hw

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Červen 6 15:42:16 CEST 2005

On Mon, 6 Jun 2005 12:50:10 GMT, Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz> wrote:

>  Bral byste, kdyby to stalo kolem peti tisic, ale v
>  prodeji byl jen tmavomodry zebrovany case?
>  No ja taky... :-)
>  Ale na drive zminenem hw.datapartner.cz maji zda se presne to, co
>  chcete, akorat si to nechaji patricne zaplatit a za pet to neni.

	...to je presne ten problem. WRAP se da koupit za 4500 vcetne case
a 512MB flashky (bez DPH), jakmile se ale clovek zacne divat na prumyslove
pocitace, tak jsme hned 4x - 5x vys a "neco mezi" proste neexistuje. Ano, na
Epia boardech se da poskladat to, co by se mi libilo, ale do 10 000 se
nevlezu ani kdybych se po... Nejlepsi bude pockat, jestli nebude novy WRAP
na Geode NX nebo jak se to jmenuje (ktery uz bude mit urcite i normalni USB)
a nekde sehnat mini-PCI grafiku a clovek by se mel vlezt nekde do 7000 bez
DPH.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860