Verejne adresy za privatni podsiti

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Červen 7 08:23:48 CEST 2005

Peter Surda <mailto:shurdeek na routehat.org> wrote:
> ked NAT-ujes server). V tychto pripadoch zachovat port nestaci.
> Nastastie ich nie je vela.

	V postatě na všechny běžně používáne protokoly jsou inspekční
moduly... a via NAT traversal je to i pro IPsec, já to nesnáším...:-)

	Naopak, nechť je těch protokolů čím dál více, konečně to donutí
poskytovatele obsahu tlačit na ISP aby začali s tou mizernou infrastrukturou
dneska něco dělat...

> BTW iptablesovy NAT port aj tak zachovava pokial mu
> neprikazes inak alebo k tomu
> nie je donuteny.

	NAT 1:1 asi ano, ale maškaráda jede furt na jiném rozsahu, ne?