IPsec na Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Červen 7 16:02:32 CEST 2005

Petr Hracek <mailto:petr.hracek na siemens.com> wrote:
> Dale ma v souboru ipsec.conf vypnuto OE a soubor ipsec.conf am

	Co to je OE?:-)

> Kdyz chci udelat spojeni z WinXP na SLES9 pomoci IPsec, tak to nechodi
> a nevim, jestli je problem na strane Linuxu nebo Windows

	We WinXP máte ty tunely dva? Aspoň za mých mladých let bylo třeba
každý směr definovat sólo - bidirekce nejěk nešla zadat, je možné, že ve
WinXP už je to lépe (já pracoval s Win2k MMC), ale dle toho, co jsem se
díval je to furt stejný čurbes...

	Zkuste tu Win stranu definovat via ipsecpol (součást admin reskitu
či kde, stažitelné i samostatně) a pak pošlete...