Ovladani XP z linuxu

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Červen 7 18:19:11 CEST 2005

Petr Vileta napsal(a):

> Nemam ted po ruce zadne XP-Home. Muzete mi odcitovat alespon jednu vetu,
> podle ktere je nelegalni spustit si na widlich program treti strany? Ja si
> tam prece IMHO muzu spustit VNC, PC-Anywhere nebo jakykoliv jiny program na
> dalkove ovladani. Nevyuzivam prece zadnou remote sluzbu widli, ty programy
> si to delaji po svem.

Citace z EULY:

1.1 Installation and use. You may install, use, access, display and run
one copy of the Software on a single computer, such as a workstation,
terminal or other device ("Workstation Computer"). The Software may not
be used by more than one processor at any one time on any single
Workstation Computer.

Vysvetleni pojmu "use" a "Workstation Computer" dle Microsoftu:

Software je považován za užívaný v případě přístupu, zobrazování,
otevírání, spouštění, instalování produktu, bez ohledu na médium
přístupu k produktu (bezdiskové stanice, terminál, samostatný počítač atd.).

Pod termínem počítač se rozumí klientská hardwarová zařízení, samostatné
počítače, pracovní stanice, terminály, kapesní PC, pagery, "smart"
telefony nebo další digitální elektronická zařízení, která umožní, aby
na nich byl užíván software společnosti Microsoft.

--Petr