DVD-RAM, zálohování

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Červen 7 23:19:12 CEST 2005

> Konecne doslo na zalohy a mnou zmerena rychlost zapisu na 3x DVD-RAM
> medium je kolem 1500 KB/s, coz zhruba odpovida a coz znamena ze 150 KB/s
> je skutecne malo.

Netusite aspon kterym smerem bych mel patrat?
Ted jsem to zkousel znovu, a po naformatovani (mkudffs) jsem nameril cca
300+ kB/s... Teda straslive a zasadne mi to nevadi, aly kdybyste nekdo
vedeli co s tim...

(Pan Google vcelku netusi, resp. nasel jsem neco o podobnem problemu u
jader 2.6.7-2.6.10, bez reseni, a ja ted mam posledni 2.6.11 z FC3 a zda
se, ze problem pretrvava.)

Martin