Verejne adresy za privatni podsiti

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Středa Červen 8 10:52:56 CEST 2005

On Wednesday 08 June 2005 04:46, Martin `MJ' Mares wrote:
> protokol jeste zkomplikujete. Nebo muzete ACKy chunku rovnou zrusit,
> protoze vlastne nejsou k nicemu potreba ;-) Pak dostanete prakticky
> totez, co v chunked modu pouziva HTTP :)

Na ACK netrvam a uvedeny scenar som zbastlil sa par sekund. Je asi dost
pravdepodobne, ze sa on neda opierat ako o realny scenar realneho protokolu,
ze? Malo to sluzit iba ako nacrt. Kazdopadne uznavam reakcie oponentov, ktore
tu zazneli a vacsinou mali pravdu (napr. celistvy stream u ftp versus
chunkovany stream uvedeny v danom scenary). Myslim si vsak, ze keby si par
rozumnych hlav na dostatocne dlhy cas sadlo za jeden stol, urcite by nasli
zaujimavy kompromis.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky