Verejne adresy za privatni podsiti

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Červen 8 11:25:16 CEST 2005

> 	Problém FTP, který vidím je neexistence některých obvyklých
> (dnešních) vlastností pro přenos souboru, mezi něž třeba patří (považuji)
> to, že TCP stream prokazatelně NEzaručuje konzistentnost dat a tedy bezpečný
> kanál, což ze své definice má...

To je samozrejme pravda a takovych drobnych nectnosti ma FTP vicero
(tahle je navic snadno napravitelna tim, ze by se ve finalnim "226"
objevoval i hash souboru), jen se mi nezdaji souviset s tim, cim
cela diskuse zacala, tedy narky na to, ze si FTP zaklada datove spojeni.

> (CRC, které na to používá je slabé na vícenásobnou chybu)

(mimochodem, zadne CRC tam neni, je tam 1-complement checksum, ale
souhlasim, ze je ukrutne slaby; i kdyz vadi to cim dal tim mene,
protoze skoro kazda linka uz ma sve vlastni zabezpeceni)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Not all rumors are as misleading as this one.