Soft pro sledovani stavu site

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Červen 8 18:58:34 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

>Mohl byste prubezne cist stdout generovany z tethereal a zpracovavat
>jako stdin vaseho programu pro vizualizaci.

To bych sice mohl, ale stejne tak bych si to mohl cele napsat sam,
protoze ethereal je paketove orientovany a treba ty retransmitions, rtt
bych si musel stejne pocitat sam. Takze by bylo lepsi si to napsat cele
v cecku a nebabrat se s textovym vstupnim formatem. Vlastni psani jsem
si chtel prave usetrit. :-)

Libor