nvidia - po instalaci problem se zobrazenim v konzoli

Istvan Sobri mistvanisko na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 08:01:42 CEST 2005

Tak se mi podařilo tem problém odstranit. Podle těch návodů jsem
změnil v lilo.conf vga=788 (to číslo se může lišit, to je jedno) na
vga=normal. Pak jsem ještě nastavil zavaděč v mandrake control centru
(nastavení vašeho počítače) na lilo s textovou nabídkou a přestalo to
blbnout. Nejsem zas tak velký odborník, ale základ asi bude v tom, že
je potřeba, aby se lilo s nastavením vga=normal znovu zapsalo a tím,
že jsem nastavil textový lilo v control centru, se tak stalo. Snad by
mělo stačit zadat příkaz lilo, jak se někde v těch návodech uvádí, ale
to jsem nezkoušel.
Ištván