fedora - kompilace vlastnich 2.6.11 jader (delsi)

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Červen 9 12:21:33 CEST 2005

On Wed, 8 Jun 2005, Jan Markus wrote:

> [...]
>    + make ARCH=i386 nonint_oldconfig
>    + echo '# i386'
>    + cat .config
>    + for i in '*.config'
>    + mv kernel-2.6.11-i686.config .config
>    ++ head -1 .config
>    ++ cut -b 3-
>    + Arch=
>    + make ARCH= nonint_oldconfig
>    Makefile:448:
>    /usr/src/redhat/BUILD/kernel-2.6.11/linux-2.6.11/arch//Makefile:
>    No such file or directory
>    make: *** No rule to make target
>
> setkal jste se s tim prosim nekdo? tusite reseni?

setkal a nemam tuseni, ale reseni ;-)

> zkratka se mu nelibi config, ktery takto pripravim. nekde tam utece
> nejaky udaj o architekture (viz ona chyb. hlaska):

Pokud se podivat do configu, ktere jsou pripravene v tom rpmku, zjistite,
ze na prvnim radku je neco zakomentovaneho a tento komentar Vam tam chybi
:-)

Takze az provedete make xconfig, tak do sveho .config pridejte na
zacatek prave ten dotycny komentar...

>    + Arch=
>    + make ARCH= nonint_oldconfig

Tady je videt, ze ARCH je prazdna hodnota...

>    Makefile:448:
>    /usr/src/redhat/BUILD/kernel-2.6.11/linux-2.6.11/arch//Makefile:
>    No such file or directory

Pochopitelne...

> predem diky za vas cas a jakoukoliv radu,

Neni zac.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...