Hostap + xi626

Jan Ehrenberger lankvil na hellteam.net
Čtvrtek Červen 9 23:10:32 CEST 2005

Ahoj,
mam dost zvlastni problem na jednom routeru. 2 wifi karty, z toho jedna
by mela byt pouzita jako klient. jenze se mi vubec nedari ji jakymkoliv
zpusobem asociovat:( .
ovladace jsou hostap-0.3.7, kernel je kompilovanej - v2.6.11.11, a
wireless_tools.27
disto debian sarge upgradovanej z woodyho
pokud spustim kismet, je vse ok, najde se spousta siti jako vzdycky. ale
kydz dam:
jupiter:~# iwconfig wlan0 mode managed
jupiter:~# iwconfig wlan0 essid "CZFree.Net.Hell-LSD2"
jupiter:~# iwconfig wlan0
Warning: Driver for device wlan0 recommend version 18 of Wireless
Extension,
but has been compiled with version 17, therefore some driver features
may not be available...

wlan0     IEEE 802.11b  ESSID:""
          Mode:Managed  Access Point: 00:00:00:00:00:00   Bit Rate:2
Mb/s
          Sensitivity=1/3
          Retry min limit:8   RTS thr:off   Fragment thr:off
          Encryption key:off
          Power Management:off
          Link Quality=0/70  Signal level=-73 dBm  Noise level=-73 dBm
          Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
          Tx excessive retries:0  Invalid misc:0   Missed beacon:0

jak vidite nic se nestane, karta se neasociuje, ani essid ve vypisu se
nezmeni.

nesetkal ste se nekdo s podobnym problemem? zatim mi na vsech pocitacih
fungovala bez problemu, vzdycky sem pri instalaci postupoval vice mene
stejne.

predem diky za odpovedi
lankvil