Pretizene AP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 10 11:05:13 CEST 2005

Dne Fri, Jun 10, 2005 at 01:47:54AM +0200, lkv napsal:

> pouzivam masku /30) . Nevim co tam ma nainsalovane ale v siti pouziva
> spousta lidi sdilenky typu dc++ ale s nikym neni takovy problem jako s
> timto clovekem jednou jsem mu uz domlouval a vse bylo az do ted ok. Tak

Uz jsem se s tim setkal, to jsou nejaka patchle verze dc++, ktere se pry
pouzivaji na ADSL, protoze tam se shapuje po tcp streamech a ne po IP
adresach a tam si clovek sahne na vyssi rychlost i  kdyz uz je ve FUP.

Ja jsem s tim nemel ani tak problemy kvuli zahlceni AP, ale protoze mi
vycerpali NATovaci tabulky a lidem se potom rozpadala spojeni. Takze jsem
musel na tyhle problematicke lidi plytvat verejnymi IP adrasami, ktere si
vubec nezaslouzili.

Normalne mu zabanujte MAC adresu a bude klid.

zdravim
dan