ldap & replikace

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 10 11:57:58 CEST 2005

Dne Fri, Jun 10, 2005 at 11:48:34AM +0200, Kamil Dedecius napsal:

> resim momentalne problem replikace ldap databaze na nekolik slave boxu
> (3-5), puvodne jsem zamyslel k tomuto ucelu pouzit slurpd, jenze ten
> prenasi akorat aktualni zmeny, nikoliv zmeny historicke, coz se nehodi
> pokud nektery z tech slavu padne a pozdeji se vzpamatuje/je

No je to takle, pokud slave padne, tak se na nej ceka a kdyz obzivne, tak se
do nej prenesou vsechny zmeny, ktere se udaly od posledni uspesne replikace.
Ostatni slave servery jsou tim nedotceny a replikuji se dal online.

Pokud padne a ztrati pri tom svoji databazi, je to problem, ktery se musi
resit rucne.

> vzpamatovan). Jako reseni se zrejme nabizi syncrepl, jenze tady uz
> trochu tapu a mam jiste obavy, jak moc to bude zatezovat linku/master
> box. Nutne je, aby repliky byly pokud mozno stale aktualni. V ldapu je/bude mnoho
> (mozna desitek az stovek) tisic zaznamu.

Ono jde hlavne o to, jak ty zaznamy budou velke, pokud jmeno a heslo, je to
celkem v pohode, pokud tam bude certifikat a fotka uzivatele, bude provoz
ponekud vetsi a bude to dost narocne na pamet.

zdravim
dan