TFTP prenos po PXEbootu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Červen 10 12:07:54 CEST 2005

Zdravim!

> Problem se objevi pokud ma initrd.cramfs velikost  nekolik desitek MB.
> Do ramdisku se proste nevejde a beznou konfiguraci pxelinux.cfg/default:
[...]
> to zvladnou nelze.

Nestudoval jsem pxeboot moc dukladne, ale rekl bych, ze vzhledem k tomu,
jak pristupuje k pameti nad 1MB, bude umet uadresovat maximalne 16MB.

> Nabizi se moznost nabootovat "maly" rootfs a pomoci skriptu linuxrc
> natahnout "cilovy" rootfs do tmpfs. Bohuzel v onom malem initrd.img
> nemam prikaz "tftp" abych si pomoci skriptu linuxrc pritahl dalsi cca
> 50MB soubor z tftp serveru.

A proc si tedy nevytvorite initrd.img, ve kterem tftp bude?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Who is General Failure and why is he reading my disk?