WiFi karta jako klient - odpojuje se

David Hartman linux na cag.cz
Pátek Červen 10 18:23:40 CEST 2005

Dobrý den,
mám PCI WiFi kartu Z-Com xi626 s modulem hostap_pci v routeru a chová se
docela prapodivně: pokud žádný klient v lokální síti nepřistupuje na
internet, tak se prostě odpojí a nelze se na router zvenčí vůbec
dopingnout. Stačí jeden dotaz z lokální sítě do internetu a karta se
připojí a vesele se mohu připojit přes ssh i zvenčí.

Provider tvrdí, že chyba není na jejich straně. Asi ne, protože když
jsem tuhle kartu vyměnil za klasickou LAN kartu a připojil cross-kabelem
k AP, tak se to chovalo úplně stejně. V BIOSu žádné nastavení spotřeby
není nastavené.

Nenapadá Vás, co by to mohlo způsobovat? Vyřešil jsem to cronem, který
každých 5min pingne kamsi a karta se neodpojuje, ale řešení to je docela
divné... Pravidelně po cca 10minutách spojení klekne, pokud není spoj do
internetu zatížený. Když pustím nekonečný ping zvenčí, tak se karta také
neodpojuje.

Setkali jste se s tím někdo? Distribuce je Gentoo 2005.1, myslim ;-)

Díky za rady, David