windows na milost?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 10 15:14:31 CEST 2005

Dobrý den,

omlouvám se za provokativní tón, ale trápil jsem se víc než hodinu přes gprs s
uploadem do firmy, nešlo mi to ani přes scp, ftp, www, všechno timeoutovalo
(mc, konqueror, plamenná obluda, krusader dokonce i dtto via vpnka). I
spustil jsem ve wine ze zoufalství total commander a uploadnuté to bylo během
minuty-dvou (halda prťavých souborů, některé i v podadresářích, dohromady ne
víc než 100k).

Zajímalo by mně tedy, nešlo-li by síťové chování jmenovaných aplikací
přiblížit total commanderu? TC jede ve wine (mdv2005le) celkem dobře, z 5
hvězdiček bych mu dal zatím 4 (najdou se mršky mušky).

MC mě zatím ještě nikdy při přenosech nezklamal (na rozdíl od krusaderu), až
dnes (asi někdo postavil na inetový šlauch skříň nebo co).

--

                        Jaroslav Lukesh