zmizely obrazy debian 3.1

Sobota Červen 11 12:39:52 CEST 2005

Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz> wrote:
> Nevim, me se zda, ze volatile neni az tak integralni soucastni debianu, aby
> jeho pouziti instalator lidem vnucoval.

jeho ulohou je dodavat non-security upgrady balikov aby tie ostali
pouzitelne aj po case (novy HW, nove verzie antivirov).
a pokial sa bude instalator 3.1 pytat na security updaty tak ako instalator
3.0 (chcete - ano/nie) co by som vnucovanim nenazval, ratam ze s volatile by
to malo byt rovnako...

Honk if you love peace and quiet.