dialup pripojenie

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Sobota Červen 11 17:41:47 CEST 2005

On Sat, 11 Jun 2005 14:51:13 +0200 c0re <c0re na inMail.sk> wrote:

>Zdravim,
cau,

>require-pap
Toto je podla mna zle. Manual tvrdi, ze toto ovplyvnuje autentikaciu peera (t.j.
vyzadujes, aby oni poslali login/heslo tebe :-)).

>--> Carrier detected.  Waiting for prompt.
>User Access Verification
>Welcome in ISDN ST_OnLine, Enter Your Username:
>Welcome in ISDN ST_OnLine, Enter Your Username:
>--> Looks like a login prompt.
>--> Sending: prihlasovacie_meno
>prihlasovacie_meno
>Enter Your Access Password:
>--> Don't know what to do!  Starting pppd and hoping for the best.
Tuna zrejme neposlal heslo.

Skus najprv odstranit ten require-pap, a potom skus vypnut chatovanie a nechat
vsetko na pppd (wvdial to skoro urcite vie, ale uz som zabudol ako), oni sa uz
dohovoria.

S pozdravom,
Peter