Voodoo2 v Linuxu

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Neděle Červen 12 12:21:03 CEST 2005

On Sun, 12 Jun 2005, petris wrote:

> ja mam ve slacku(current):
> /usr/X11R6/lib/modules/drivers/voodoo_drv.o
> ovladac ma i manualovou stranku: man voodoo

O upgradu na current uvazuju uz delsi dobu, takze ted uz dostal
definitivne zelenou. :-) V te me 10.1 to opravdu neni, koukal sem do manu
i do toho adresare.

> slackware ma balicky, jsou v adresari extra/3dfx-glide, standartne se
> neinstalujou, mesu by snad nemelo byt nutne znovu kompilovat. Nainstaluj je
> a napis, jak jsi dopadl.

Jo ty balicky z extra sem samozrejme zkousel, ale skonci to chybou:

gd error (glide): _GlideInitEnvironment: libglide2x.so expected Voodoo,
none detected
test3Dfx: test00.c:98: main: Assertion `grSstQueryHardware( &hwconfig )'
failed.
Aborted

Coz bylo asi tim, ze sem nemel zadny ovladac.

> Nejdriv bych vyzkousel ty glide-balicky z distribuce spolu s voodoo driverem
> pro Xka a az kdyz by to nejelo, tak bych zacal kompilovat :)

Jasne, modlim se za current. :-) Jen me prekvapuje ze v 10.1 to nefunguje,
takze sou tam ty balicky v podstate na nic.

Kompilace je peklo, stahnul sem Glide pres CVS, protoze ten balicek
Glide3, co nabizej na sf.net je fakt divnej, uz jen to, ze vsechny soubory
maji nastaveno executable, to muselo delat nejake prasatko, navic je to
jen pro h5 a ja potrebuju cvg, coz sem ziskal pres CVS.

Jenze u Glide3 se nedostanu ani k te kompilaci, protoze se mi nevytvori
jeden nebo vice souboru makefile, snazil sem se to resit ale marne, u
configure to vzdy skonci chybou.

Nejnovejsi Mesa 6.2.1 jde jen s Glide3, takze vzhledem k ^^^ odpada a
nejblizsi verze co by mela s Glide2 fungovat je 5.0.2, jenze ta nejde
zkompilovat, resp. skonci to opet chybou:

gcc: FX/X86/.libs/libMesaFX_X86.a: No such file or directory

No a Glide2 z CVS, tam ani neni navod, jak na to, toz tak... :-)))

Hezky den,
PV