OT: Re: velice divne chovani slave serveru (bind9) - VYRESENO !

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Červen 12 17:16:22 CEST 2005

On Sun, Jun 12, 2005 at 04:59:23PM +0200, Damir Špoljarič wrote:
> Problem sem asi vyresil. Asi by nikdo necekal cim to bylo.
> Ze zoufalosti sem uz nevedel co, tak sem k nastaveni zony na slave pridal :
> allow-notify { any;};
> A ejhle ono to tim nejspis bylo. Ja myslel ze to teda ma bind9
> implicitne nastvaneny tohleto.tak asi nema.

Mas nastaveneho v zone na slave dns spravneho mastera?
masters { 1.2.3.4; };
Toto je veta z dokumentace k bindu:

allow-notify
It is only meaningful for a slave zone. If not specified, the default is
to process notify messages only from a zone's master.

-- Dalibor Straka